sigendaan-op-aruba.reismee.nl

9

Helloooooooooo mensennnn
Nog maar 9 dagen en dan zijn wij eindelijk weer thuis!
Om dit te vieren hier een Top 9 in de catagorie uitspraken van Sigourney.

Sigourney
Daniel

9.
2 lichtschakelaars boven elkaar.
boven = buitenlicht
onder = wOOnkamer
S loopt richting de tuin en wilt het licht aan doen.
HEHH ik doe steeds het verkeerde licht aan!
Dan denk ik dat ik het weet en doe ik het nog verkeerd..
das wel heel dom.. denk ik
8.
S Kijkt omhoog
Sow de lucht is zo wit dat het blauw lijkt..
7.
Heb jij het licht aan gedaan?
Nee
Onee heb ik gedaan.
6.
dat kan maar 1x in de zes weken... dus dat is een weggevaren kans
?
uitgevaren kans
?
weggevlogen..
Dit moet ik opschrijven
D schrijft dit verhaal
Oww ik weet t al johhh het is een kans die je neus voorbij schiet...
Ja dat is m....
5.
S en D zitten bij Mac
S Sow is dit een medium? Hij lijkt veel groter.. hoe veel zou er in zitten?
D ik denk een halve liter
S Nee ik denk veel minder... 0,75L ofzo
4.
we hebben geen internerverbinding..
Jaaa daar hebben de koeien geen kaas van gegeten
Eten koeien kaas?
Muizen! geen kaas van gegeten
Is het nou daar hebben de mensen geen muizen van gegeten?
nee ehhh kaas
Geen ouwe koeien uit de sloot halen is het!
Ja dus?
Nou ik weet het niet meer, volgens mij haal ik er een paar door elkaar
ja, maar wat?..... nja la maar
3.
S zit te eten terwijl er 5 vliegen om haar heen cirkelen
GA NOU IS WEG! Jullie verpesten heel mijn ochtendhumeur!

2.
S en D dobberen in het zwembad
S komt naar D toe en het touwtje van D's zwembroek raakt het been van S
WHAAAAA
Wat?
ownee er zijn hier geen vissen
1.
S en D kijken het nieuws
Verslaggever: In Spanje staken de luchtvaatmaatschappijen. Er is op dit moment geen vliegverkeer mogelijk.
In spanje is onze verslaggever
JAAAA Hoe is hij er dan gekomen?
.....dat weet je wel toch?
ja met de auto dan!



Uit nader onderzoek is gebleken dat deze uitspraken in de familie zitten.
Zie de uitspraken hieronder waarbij H voor Heaven Leigh staat.

S en H praten via Skype met elkaar.
H Hoe gaat het met eten?
S nou soms lastig... je weet toch wel bonen?
H Wat voor bonen?
S Sperzie
H Owww die groene?

H is aan het hoesten
H ff wachten hoor.. er zit wat in mn keel
S Sow ja ik dacht dat je stok
H huh?
S Hahah ik bedoelde stikte
H ow ik dacht al zo'n ding van een boom


Reacties

Reacties

Naomii

Wuhauahahaha k ga echt helemaal stuk om dit!! Maakt me bday helemaal compleet :p! Zou nog leuker zijn als jullie er natuurlijk waren maar gelukkig nog 9 dagen whoehoee!

Geniet dr nog ff van!

Dikke zoenemeloenn!!

La Verne

Ow jongends, jongends!!
Wat heb ik vreselijk gelachen weer om dit verhaaltje, echt geweldig!
En wat heb ik jullie vreselijk gemist! Kan niet wachten tot de 24 ste hoor!! ( het moet toch?)
Geniet van jullie laatste daagjes want jullie zullen het nog missen, zeker het weer!

Hou van jullie, en tot snel! ?

gery benne

hoi lekker stel ik lees jullie verhaaltjes elke keer weer o

pnieuw-tis geweldig! IK vind t prachtig geniet nog effe want t gaat nu echt opschieten voor jullie.hier is een heel dik pak sneeuw gevallen en de kerstboom staat al.maar tis pas echt kerst als jullie weer hier zijn.dank ook nog voor jullie kaart.nog een hele fijne tijd met elkaar en dikke kus gery

Daan

Hoi Gery!
Bedankt voor je berichtje :-D
We zijn nu klaar met stage en het gaat inderdaad heel snel nu... Ik hoop dat we nog een paar dagen lekker veel zon hebben, want het regent hier veel te vaak.
Hopelijk gaat met onze vlucht ook alles goed!

Groetjes van ons
xx

Papa

Sorry Daan ik had je in moeten lichten. Ik zit al 20 jaar naar die onzin te luisteren

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!